بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 آذر 1396 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از لودر های تولید شده توسط کمپانی هیوندا استفاده مینمایید به شما توصیه میکنیم. تا انتها با ما همراه باشید تا به معرفی انواع قطعات لودر هیوندا بپردازیم و شما را با آنها آشنا نماییم تا اگر روزی لودر شما دچار نقص و یا اخلال در کارایی شد بتوانید به موقع قطعه فرسوده و یا آسیب دیده را با قطعه نو جایگزین نمایید.

اولین و شاید مهم ترین بخش هر خودرویی بخش موتوری آن می باشد و این در حالی است که این مهم برای لودر هیوندا نیز صدق کرده و دارای اهمیت می باشد. از جمله قطعات لودر هیوندا که از بخش های اصلی قسمت موتوری لودر هیوندا است، می توان به پیستون دود و هوا، یاتاقان ثابت و متحرک، رینگ، بوش، گاید اوئل پمپ پمپ انژکتور، واتر پمپ ، سوزن، پمپ انژکتور، یونیت، واشر کامل، سوزن، سوزن فارسونگا، سرسیلندر، بلوک سیلندر، پروانه موتور و... اشاره کرد.

از دیگر قطعات لودر هیوندا ،  لوازم هیدرولیک می باشد این بخش نیز از قطعاتی ساخته شده است که از جمله آنها می توان به پمپ های هیدرولیک، روتوری گروپ، پمپ های دنده ای، هیدرو موتور، بارل پیستون، پمپ حرکت، شارژ پمپ، پمپ فرمان، پمپ های کارتریجی و پمپ مادر اشاره کرد.

جک بخش دیگری از لوازم یدکی لودر هیوندا میباشد که از لوازم جک باکت، جک خالی کن و جک پایه و جک بالابر تشکیل شده است و وظیفه اصلی آن کمک به بالا و پایین شدن محفظه ی حمل لودر می باشد.

چرخ بخش پیش ران خودرو می باشد و ماشین آلات راه سازی مانند لودر برای آنکه بتوانند در سطح های مختلف به خوبی به حرکت خود ادامه دهند به چرخ نیازمند هستند بخش هایی که سیستم چرخ را می سازند عبارت اند از : پلوس، کاسه چرخ، توپی چرخ، گررینگ، پلوس کوتاه و بلند، پلوس عقب و جلو، هاب، دنده خورشیدی، صفحه گرافیت، انواع خار، صفحه آهنی، ساپورت، دنده سر پلوس، رینگر، دبل جوینت، انواع کاسه نمدهای zf، کله گاوی

لوازم زیر بندی نیز از دیگر قطعات لودر هیوندا می باشد که خود از بخش هایی نظیر زنچیر کامل با کفشک، زنجیر بدون کفشک، آیدلر، دنده اسپراکت، رولیک پایین، رولیک بالا، رولیک یک لب، رولیک دولب، رولیک چهار لب، چرخ کامل، پیچ مهره اسپراکت، پیچ مهره کفشک، گوشه، طیغه، ناخن، شنگیر ساخته شده است.

بخش برق خودرو اساسی ترین قسمت خودرو می باشد این قطعات لودر هیوندا از قسمت هایی نظیر سیم کشی کامل، display، دینام، استارت، مین برد، سوئیچ، کولر، فشنگی، ترموستات، بوبین تشکیل یافته است که نقص در هر کدام میتواند موجب از کار افتادگی و یا اخلال در کار لودر شود.

بهترین کار برای آنکه همواره لودری سالم و آماده به کار داشته باشید چکاپ دوره ای خودرو می باشد تا با نقص ها و قطعات فرسوده آن آشنا شده و بتوانید به موقع آنها را با قطعه نو تعویض نمایید. در صورتی که به هر یک از قطعات لودر هیوندا نیازمند هستید می توانید با مراجعه به بخش مربوطه در وب سایت ایران هیدرولیک مرکزی نسبت به بررسی و خرید قطعه مربوطه اقدام کنید. 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :