قطعات لودر هیوندا

لودرها توسط شرکت های مختلفی از جمله شرکت هیوندا ساخته می شوند. شرکت هیوندا یک شرکت کره ای است که دفتر مرکزی آن در سئول فعالیت می کند. یکی از محصولات این شرکت لودر هیوندا بوده که به منظور پشتیبانی از خریداران این ماشین، قطعات لودر هیوندا را نیز تولید می کند. خریداران این ماشین، در صورت خرابی قطعات لودر می توانند قطعات لودر هیوندا را با قطعه ای که دچار مشکل و خرابی شده است جایگزین کنند.

لودر در واقع یکی از ماشین های سنگین عمرانی و ساختمانی است که چرخ آن ها به دو صورت لاستیکی و زنجیری می باشد. لودرهای چرخ لاستیکی توان مانور بیشتری داشته و از نظر سوخت نیز لودرها به دو دسته بنزینی و گازوئیلی تقسیم می شوند. لودرها به طور کلی کارهایی از قبیل بارگیری مواد خاکی مانند شن، خاک، سنگ شکسته شده و مواد باقی مانده از کارخانجات و غیره را به داخل کامیون، بلند کردن بار به محلی دیگر، خاکبرداری و گودبرداری زیر زمین ها و تمیز کردن محل هایی که زیاد سفت نباشند و کمی نرم باشند بر عهده دارد. شرکت هیوندا به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید قطعات لودر هیوندا ی چرخ لاستیکی کرده است که استفاده کنندگان از این ماشین می توانند در صورت استهلاک قطعه ای از این ماشین و یا خرابی آن اقدام به تهیه قطعات لودر هیوندا به منظور جایگزینی با قطعه خراب بکنند.

قطعات لودر هیوندا

در مورد تفاوت لودرهای چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری می توان گفت که لودرهای چرخ لاستیکی برای زمین هایی که دارای سنگ های نوک تیز هستند و همچنین برای مکان هایی که دارای زمین نرم و خیس و گل آلود می باشند مناسب نمی باشد. البته جدیداً چرخ هایی ساخته شده اند که دارای عاج های ضخیمی بوده که می توانند در محل هایی که سنگ زیادی در آنجا وجود دارد کار کنند که به دو مدل معمولی و کمر شکن تقسیم می شوند.

 شرکت هیوندا همچنین قطعات لودر هیوندا را تولید کرده است و استفاده کنندگان می توانند بدون متحمل شدن هزینه زیادی قطعه خریداری شده را با قطعه خراب شده جایگزین کنند و مجدد به راحتی از این ماشین بهره بگیرند. از دیگر تفاوت های لودر چرخ زنجیری با لودر چرخ لاستیکی می توان به قابلیت حرکت لودرهای چرخ زنجیری بر روی شیب های 35% اشاره کرد که این مقدار برای لودر های چرخ لاستیکی فقط 15% می باشد. لودر های چرخ زنجیری همچنین دارای سرعت بسیار کمتری از لودرهای چرخ لاستیکی می باشند و برای زمان هایی که احتیاج به حمل بار از مبدا به مقصد زیاد می باشد لودرهای چرخ زنجیری راندمان بسیار کمتری از لودرهای چرخ لاستیکی دارند.

یکی از عرضه کنندگان قطعات لودر هیوندا، فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی می باشد که یکی از موفق ترین فروشگاه ها در زمینه تامین قطعات مورد نیاز مشتریان می باشد و شما می توانید ضمن برقراری تماس با این فروشگاه اقدام به خریداری قطعات مورد نیاز خود بکنید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :