قطعات لودر ولوو

قطعات لودر ولوو

بی شک یکی از پرکاربردترین ماشین های عمرانی که در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری تولید می شود لودر می باشد که دارای انعطاف پذیری زیادی بوده و در سایزهای متنوعی بر اساس میزان حمل بار ساخته می شود. تشکیل خاکریزها، حفاری ها، حمل مصالح و پرکردن خندق از جمله کاربردهای لودرها می باشد و با اضافه کردن یک سری تجهیزات، برای برف روبی، کانال کن و بسیاری دیگر از کارها قابل استفاده می باشد.   

قطعات لودر ولوو

 شرکت ولوو که یک شرکت سوئدی می باشد نیزخودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن ها را ساخته و به بازار عرضه کرده است. لودر ولوو یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت بوده و از آنجا که ماشین لودر قیمت بسیار بالایی دارد و بر اثر استفاده زیاد و بر اثر گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی می شود بنابراین یکی از فعالیت های شرکت ولوو تولید قطعات لودر ولوو می باشد. قطعات لودر ولوو به منظور صرفه جویی در هزینه ها با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است و در اختیار نمایندگان فروش این محصول قرار گرفته است.

قطعات لودر ولوو

قطعات لودر ولوو

 لودرهای چرخ لاستیکی به عنوان یکی از محصولات شرکت ولوو در سایز های کوچک و بسیار بزرگ تولید می شوند که دارای چرخ های لاستیکی بزرگی هستند و این مورد باعث می شود که آن ها از سرعت و تحرک بسیار خوبی برخوردار باشند. فشار وارده بر زمین توسط لاستیک ها کم می باشد ولی می توان باد لاستیک و میزان فشار آن ها را به زمین با کم و زیاد کردن باد لاستیک تغییر داد. این نوع از لودرها قابلیت حمل بار تا فاصله بیشتری را دارند و همچنین از نظر ارتفاع بارگیری و تخلیه بار نسبت به لودر چرخ زنجیری در رتبه بهتری قرار دارند . قطعات لودر ولوو از نوع چرخ لاستیکی نیز که یکی از تولیدات شرکت ولوو است با کیفیت بالا تولید می شود و می تواند جایگزین قطعات مستهلک و یا خراب این نوع از لودر ولوو شود.

 

قطعات لودر ولوو

 

 لودرهای چرخ زنجیری که یکی دیگر از محصولات شرکت ولوو می باشد کارکردی شبیه به لودرهای چرخ لاستیکی دارند ولی فشار کم به زمین و میزان اصطکاک زیاد آن با زمین باعث می شود که لودر بیشترین استفاده را از نیروی موتور بکند و برای مناطق دارای سنگ های ریز که در لودرهای چرخ لاستیکی امکان پاره شدن لاستیک آن ها وجود دارد لودرهای چرخ زنجیری بدون هیچ مشکلی کار کنند، همچنین این نوع از لودرها برای استفاده در شیب های سربالایی  بسیار مناسب تر از لودرهای چرخ لاستیکی هستند. مانند دیگر محصولات شرکت ولوو که دارای پشتیبانی محصولات می باشند، قطعات لودر ولوو از نوع چرخ زنجیری نیز به تمام نمایندگی های این شرکت عرضه شده و استفاده کنندگان از لودر ولوو می توانند قطعات لودر ولوو را به راحتی تهیه کنند و بدون صرف هزینه زیادی کارکرد اولیه لودر را مجددا بدست آورند.

قطعات لودر ولوو

 فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی یکی از عرضه کنندگان قطعات لودر ولوو است که می توانید به منظور تهیه قطعات مورد نیاز خود با این فروشگاه تماس بگیرید و نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

ویدئو های آموزشی قطعات لودر ولوو - قطعات گریدر - قطعات گریدر - قطعات دوسان

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
مهرداد : قیمت
1 0
برای خرید لودر چه برندی پیشنهاد میکنید؟
مدیریت : پاسخ
0 0
با عرض سلام و احترام از این که شرکت ایران هیدرولیک مرکزی را انتخاب کردید کاملا تشکر می کنیم لطفا با شماره تماس های 09126883974 02155459022 02155459038 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند با تشکر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :