بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 2 آذر 1396 در ساعت 10 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لیفتراک یکی از انواع ماشین های سنگین می باشد که برای حمل و جا به جایی انواع بار استفاده می شود که دارای ظرفیت های گوناگون 2 تن، 5 تن، 7 تن و 15 تن می باشد. لیفتراک بر حسب نوع کاری که انجام می دهد از سوخت های فسیلی، گاز و یا برق استفاده می کند. شرکت کوماتسو به عنوان یکی از قدرت مندترین شرکت های تولید کننده ماشین های سنگین، لیفتراک هایی با ظرفیت های مختلف به جهت حمل و نقل و جا به جایی بار تولید کرده است.

شرکت کوماتسو در راستای تامین نیازهای مشتریان اقدام به تولید قطعات لیفتراک کوماتسو با کیفیت و عملکرد فوق العاده نیز کرده است. این قطعات مربوط به زیربندی، قطعات موتوری، قطعات هیدرولیک، قطعات GET، قطعات برقی، فیلتر، گیربکس، صفحه، واشر، چهارشاخ و بسیاری دیگر از قطعات مورد نیاز لیفتراک کوماتسو می باشد. عملکرد قطعات لیفتراک کوماتسو به نحوی می باشد که شما را از خرید مجدد ماشین و متحمل شدن هزینه سنگین بی نیاز کرده است و ماشین کارایی خودش را دوباره به دست خواهد آورد.

یکی از مهم تری قطعات لیفتراک کوماتسو زیربندی لیفتراک می باشد که خود نیز از قطعات و تجهیزاتی تشکیل شده است. از آنجا که این قطعه مانند همه قطعات ماشین های سنگین پس مدت زمان زیادی که کار می کنند دچار فرسایش و خرابی می شوند از این رو این قطعات نیاز به تعویض خواهند داشت. عملکرد قطعات لیفتراک کوماتسو به گونه ای است که کارایی ماشین را به حالت نرمال قبل از خرابی بر می گرداند و بدون تعویض ماشین قادر خواهید بود برای مدت زمان طولانی پس از تعویض قطعه مورد نظر مجددا و به راحتی از آن استفاده کنید.

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو برای همه انواع لیفتراک این برند با همه ظرفیت ها تولید شده و عملکرد قطعات لیفتراک کوماتسو برای جایگزینی با قطعه مستهلک تایید شده است.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با داشتن تخصص لازم و تجربه کافی در زمینه تامین قطعات لیفتراک کوماتسو ، نیاز شما را در تامین همه این قطعات در سریع ترین زمان ممکن برطرف کرده و مانع از هرگونه اختلال در انجام امور روزانه شما می شود. 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :