بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 آذر 1396 در ساعت 15 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای جابه جایی و بالا یا پایین آوردن بار سنگین با امنیت بالا با سرعت زیاد از لیفتراک استفاده می شود. لیفتراک یکی از ماشین های سنگین می باشد که برای استفاده در بسیاری از مکان هایی که احتیاج به حمل بار سنگین می باشد ضرورت دارد. یکی از شرکت هایی که اقدام به تولید لیفتراک با ظرفیت های مختلف بر حسب انواع نیاز مکان های مختلف کرده است شرکت تویوتا می باشد. در مورد کاربرد قطعات لیفتراک تویوتا می توان گفت از آنجایی که لیفتراک تویوتا از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که بر اثر استفاده زیاد و کار سنگین دچار استهلاک و گاهی دچار خرابی نیز می شوند بنابراین نیاز است که قطعات یدکی لیفتراک تویوتا با کیفیت بالا برای این ماشین ها توسط سازنده لیفتراک تولید شود.

شرکت تویوتا به عنوان یکی از تولید کننده های لیفتراک اقدام به تولید قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز لیفتراک کرده است تا هنگام خرابی و یا استهلاک هر قسمت از آن ها بتوانید براحتی مجدداً از ماشین استفاده کنید و دیگر نیازی به خرید مجدد لیفتراک تویوتا نداشته باشید. بیشترین کاربرد قطعات لیفتراک تویوتا به این منظور  می باشد که بدون اینکه هزینه زیادی در جهت خرید لیفتراک جدید متحمل شوید می توانید با تعویض قطعه خراب شده یا مستهلک، ماشین را به وضعیت و کارایی اولیه خود بازگردانید.از آنجا که لیفتراک با تناژهای متفاوتی ساخته می شود، شرکت تویوتا اقدام به تولید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا برای هر تناژی کرده است.

از جمله قطعات لیفتراک تویوتا می توان به قطعات موتوری گیربکس لیفتراک، اکسل لیفتراک، دیفرانسیل لیفتراک، دکل لیفتراک، شاخک لیفتراک، سیستم هیدرولیک، سیستم ترمز، سیستم برق و سیستم گاز لیفتراک اشاره کرد که اگر هر کدام از این قطعات دچار خرابی و یا استهلاک شوند می توانید آن ها را به راحتی تعویض کنید. شرکت ایران هیدرولیک مرکزی با سابقه ای طولانی در زمینه ماشین های سنگین و تامین انواع قطعات لیفتراک تویوتا و با استفاده از تخصص و تجربه متخصصین این رشته به خوبی از عهده این کار برآمده و در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :