بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 آبان 1396 در ساعت 13 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروز در یکی دیگر از مقالات فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با شما هستیم تا همه چیز در مورد لوازم یدکی لودر کوماتسو را به شما منتقل نموده و شما پس از این بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید قطعات کوماتسو برای ماشین آلات خود اقدام نمایید.

 لودر کوماتسو را می توان یکی از بهترین های ماشین آلات حفاری در نظر گرفت. لودر جز ماشین های سنگین عمرانی و مهندسی محسوب می شود. از جمله  قطعات لودر کوماتسو می توان به مواردی مانند بازوی مفصلی، کابین گردان، باکت، و رنجیر و یا لاستیک برای حرکت خود بهره مند می باشد هر دو مدل لودر زنجیری و یا لاستیکی از نظر شکل ظاهری قسمت فوقانی کاملا شبیه به هم هستند اما این جربان در بخش تحتانی کاملا متفاوت است زیرا این دو مدل تفاوت های بسیاری از نظر ساختاری و سیم کشی و سیستم کنترل با هم دیگر داشته که آنها را مناسب برای فعالیت در جاده ، بیابان و کوهستان نموده است علاوه بر این ها سرعت عمل این دو ماشین نیز با هم تفاوت هایی داشته که با توجه به محل فعالیت آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از  لوازم یدکی لودر کوماتسو که می توان از آن برای تکمیل کردن لودر استفاده نمود امکان نصب چکش بر روی آن اشاره نمود. نصب چکش این امکان را به لودر می دهد که در بخش هایی که امکان استفاده از مواد منفجره برای تخریب سنگ و یا بتون های موجود در مسیر نمی باشد از چکش استفاده نمود و این موانع را هموار نمود. چکش را می توان یکی از قطعات کوماتسو مورد استفاده برای لودر کوماتسو در نظر گرفت که می توان به کمک آن نسبت به حفر کانال، گودال، زیر سازی، حمل مواد، تخریب و گودبرداری و... استفاده نمود.

بازوی مفصلی جز قطعاتی است که به بدنه ی اصلی لودر متصل می شود و به وسیله آن می توان حفاری و جابه جایی ها را انجام داد. این بخش از لودر توسط سه هیدرولیک به وسیله ی راننده ی لودر کنترل می شود. با توجه به این نکته که این قطعه هم پس از چند سال کارکرد و تعمیر نیازمند تعویض خواهد بود کوماتسو این قطعه را نیز به عنوان  لوازم یدکی لودر کوماتسو تولید کرده و در بازار های جهانی به عنوان لوازم جانبی کوماتسو به فروش می رساند.

کابین یکی از مهم ترین بخش های یک لودر می باشد که تمام قسمت های لودر توسط این بخش کنترل می شود. دو دسته ی موجود در کابین برای کنترل حرکت کابین و بازو ها به کار برده می شود و از پدال ها برای حرکت لودر استفاده می شود. کابین را هم می توان به عنوان  قطعات لودر کوماتسو پس از مدتی کارکرد تعویض نمود و از کابین های عرضه شده در بازار استفاده نمود.

زیر بندی یکی از مهم ترین بخش های مورد استفاده لودر ، بیل مکانیکی و بلدوزر  و... می باشد که تمامی قطعات مکانیکی و اتصالات زیرین ماشین آلات راه سازی از این بخش استفاده می کنند و به آن مرتبط اند. زیر بندی نیز جز قطعات جانبی به حساب آمده و در صورتی که بخشی از آن دچار اخلال شد و تعمیر آن کارساز نبود باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود. این بخش از قطعاتی که شامل زنجیر بلدوزر، زنجیر لودر، زنجیر کامل، رولیک بالا و پایین، تیغه، لینک، بوش و تین، گوشه، ناخن، چرخ جلو و دنده اسپراکت می شود تشکیل شده است که هر بخش آن نیاز به  لوازم یدکی لودر کوماتسو خاصی داشته و در صورت پایان یافتن عمر مفید کارکرد آنها باید نسبت به تعویض آنها اقدام نمود تا ماشین آلات راهسازی مورد نظر مانند سابق به فعالیت بپردازد.

2 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :