بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 آبان 1396 در ساعت 13 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کوماتسو یکی از شرکت هایی می باشد که در زمینه ی تولید ماشین آلات راهسازی و لوازم یدکی فعالیت داشته و شهرت خوبی در این زمینه به دست آورده است و این شهرت به صورتی است که محصولات این شرکت در کشور های بسیاری عرضه شده است و خریداران زیادی از محصولات این شرکت استفاده می نمایند. در صورتی که شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که از محصولات مختلف و متنوع این شرکت استفاده نموده و مایلید تا در زمینه ی قطعات ارائه شده توسط این شرکت اطلاعاتی کسب نمایید با ما در ادامه همراه باشید تا پس از معرفی لوازم یدکی کوماتسو اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید.

در این مقاله به معرفی لوازم یدکی کوماتسو می پردازیم تا شما نیز اطلاعاتی در زمینه ی انواع و اقسام لوازم یدکی که با برند کوماتسو برای استفاده در انواع لودر و بلدوزر و بیل مکانیکی ساخته می شود به دست آورید.

شاید برای شما پیش آمده باشد که در حال مسافرت بوده و در بخشی از مسیر افرادی را دیده باشید که با استفاده از ماشین ها و ابزار های مختلفی مشغول بازسازی جاده می باشند و برای شما سوال پیش آمده باشد که خودرو های عظیم الجثه ای که این افراد با آنها کار می کنند چه نام داشته و از چه قطعاتی ساخته می شوند. این خودرو ها را بیل مکانیکی می نامند و در سراسر دنیا توسط برند های مختلفی با قدرت های متفاوتی ساخته می شوند یکی از برترین شرکت های فعال در این زمینه کوماتسو می باشد که علاوه بر ساخت خودرو بر روی ساخت و عرضه لوازم جانبی آن نیز سرمایه گذاری کرده و در این بخش نیز موفق عملکرده است.

بیل مکانیکی کوماتسو در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند که این ظرفیت ها در حقیقت همان قدرت بیل مکانیکی برای جا به جایی مصالح می باشد. یک بیل مکانیکی از بخش هایی مانند باکت، میل جام، بدنه، شاسی ، کابین و... که هر کدام از این بخش ها خود شامل قطعات مختلف می باشند که توسط شرکت کوماتسو به صورت لوازم یدکی به صورت جداگانه نیز ساخته می شوند تا در صورتی که هر خودروی کوماتسو از یکی از قطعات دچار نقص شد مالک آن بتواند در کمترین زمان قطعه یا قطعات مورد نظر را تهیه نموده و جایگزین قطعه فرسوده نماید.

برخی از لوازم کوماتسو که بیشتر از سایر بخش ها نیاز به رسیدگی، تعمیر و یا تعویض دارند باکت، ناخن، و بخش های هیدرولیکی می باشد که قطعات جانبی این بخش ها در مقدار بیشتری نسبت به سایر قطعات تولید و عرضه می شوند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی معتبرترین ارائه دهنده انواع لوازم یدکی و قطعات کوماتسو برای ماشین آلات مختلف این برند مطرح در ایران می باشد. شما می توانید در بخش محصولات تمام لوازم یدکی کوماتسو را مشاهده نمایید و برحسب نیاز خود مناسب ترین قطعه را خریداری نمایید. علاوه بر این می توانید برای مشاوره در زمینه انواع قطعات کوماتسو با کارشناسان ما در تماس باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :