بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 4 آذر 1396 در ساعت 9 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گریدر معمولاً برای مسطح کردن جاده ها استفاده می شود. این ماشین جزء ماشین آلات سنگین عمرانی محسوب شده و دارای یک تیغه به جهت صاف کردن سطح می باشد.

شرکت کاترپیلار که یک شرکت آمریکایی می باشد در واقع بزرگ ترین شرکت تولید  انواع ماشین های سنگین عمرانی،ماشین آلات استخراج معدن، توربین های گازی، لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی و موتورهای گازسوز و درون سوز و در واقع یکی از برترین تولید کنندگان قطعات گریدر کاترپیلار می باشد.

 یکی از محصولات این شرکت، گریدر کاترپیلار می باشد که جزء ماشین های سنگین عمرانی می باشد که در مدل های مختلفی از جمله گریدر کاترپیلار12G، گریدر کاترپیلار 14G، گریدر کاترپیلار 16G ، گریدر کاترپیلار 140G ،گریدر کاترپیلار  140H و گریدر کاترپیلار 160H به بازار عرضه شده است.

این ماشین نیمه سنگین به جز صاف کردن سطح، عملیاتی دیگر از قبیل پخش مواد از جنس خاک، شیب بندی های دقیق و بریدن و تراشیدن ترانشه و بسیاری دیگر کارها از این قبیل را نیز به خوبی انجام می دهد.

از آن جایی که قطعات مختلف تشکیل دهنده گریدر کاترپیلار بعد از زمان زیادی که برای کارهای سنگین استفاده می شود دچار خرابی و یا استهلاک می شوند نیاز به تعمیر و یا تعویض در آن ها پیدا می شود. از این رو شرکت کاترپیلار، لوازم یدکی گریدر کاترپیلار را با بهترین کیفیت نیز تولید کرده و به بازار عرضه نموده است تا در هنگام خرابی به راحتی تعویض شده و دوباره گریدر بازدهی اولیه خود را داشته باشد. مشخصات فنی قطعات گریدر کاترپیلار برای هر مدل گریدر متفاوت بوده و بر حسب نیاز متغیر می باشد.

از جمله قطعات گریدر کاترپیلار می توان به قطعات مربوط به موتور، لوازم گیربکس، هیدرولیک، لوازم جک، چرخ و لوازم برقی اشاره کرد که هر کدام دارای قطعات مختلفی با مشخصات فنی قطعات گریدر کاترپیلار مختلف می باشند که همگی در هنگام خرابی قابل تعویض توسط متخصصان  ماشین های سنگین می باشد.

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی در زمینه تامین انواع قطعات مورد نیاز گریدر کاترپیلار با مدل های مختلف تولید شده شرکت کاترپیلار  فعالیت داشته و با استفاده از تجربه و تخصص متخصصین خود اعتبار محصولات خود را تضمین می کند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :