بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 آبان 1396 در ساعت 14 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

شاید شما هم دوست داشته باشید تا در مورد انواع قطعات کوماتسو اطلاعاتی کسب نمایید ما در وب سایت ایران هیدرولیک مرکزی در مورد تعدادی از مهم ترین قطعات خودرو های راهسازی به شما توضیح خواهیم داد تا بیشتر با این قطعات آشنا شوید.

یکی از انواع قطعات کوماتسو تسمه سفت کن می باشد، این قطعه یکی از مهم ترین قطعاتی است که در لودر و بیل مکانیکی از آن استفاده میشود این قطعه وظیفه دارد تا میزان کشش تسمه را در طول مدت کارکرد خودرو حفظ نماید. این قطعه در زمانی که موتور در حال فعالیت می باشد این قطعه آزاد یا سفت بودن تسمه را چک مینماید. وجود این قطعه در موتور سبب افزایش طول عمر تسمه و در نتیجه افزایش طول عمر موتور می شود. در کنار تمام این کار ها تسمه سفت کن به صورت غیر مستقیم در عملکرد دینام و پمپ آب نیز تاثیر میگذارد. این قطعه نسبت به سایر قطعات لودر و بیل مکانیکی از قیمت کمتری برخوردار بوده و به صرفه است تا در هنگامی که آج های تسمه آن از بین رفت تسمه سفت کن را به همراه تسمه های آن یک جا تعویض نمود.

قطعه بعدی که به شما معرفی خواهیم نمود چهارشاخ بلدوزر کوماتسو می باشد نام دیگر این قطعه در بازار محور متحرک گردان می باشد. این قطعه از جمله قطعاتی است که برای انتقال گشتاور تولید شده در موتور و انتقال آن به دیفرانسیل به کار گرفته میشود.

این قطعه فلزی متشکل شده از آلیاژ فلزهای مختلفی می باشد دلیل این امر هم استفاده این قطعه در بخش پر تحرک خودرو می باشد  که احتمال آسیب دیدن این قطعه را افزایش می دهد. خرید این لوازم یدکی کوماتسو تنها زمانی به صرفه خواهد بود که قطعه از کیفیت بالایی ساخته شده و دوام بالایی داشته باشد.

قطعه بعدی شیر فشار شکن می باشد که به آن رلیف ولو هم گفته میشود این قطعه نوعی شیر کوچک صنعتی بوده که از آن به جهت ثابت نگهداشتن فشار درون هیدرولیک استفاده میشود. این قطعه که از اندازه ی کوچکی بر خوردار است میتواند فشار بسیار زیادی را تحمل نموده و فشار درونی هیدرولیک را فیلتر نماید. این قطعه با توجه به فعالیتی که از آن مورد انتظار است در برابر خوردگی و تخریب مقاوم بوده و عمر بالایی نسبت به سایر قطعات دارد.

بلوک پمپ دیگر قطعه ای است که در این بخش از انواع قطعات کوماتسو به آن اشاره خواهیم نمود. این قطعه با کمک گرفتن از قطعات دیگری نظیر پلیت والو و پین فشار به هیدرولیک موتور بیل مکانیکی اتصال داده میشود. این قطعه را در مجموعه ی زیر بندی قطعات مکانیکی بیل های مکانیکی کوماتسو دسته بندی میکنند و وظیفه ی اصلی آن ایجاد قدرت لازمه برای عملکرد هیدرولیک ها می باشد.

پمپ لودر از دیگر انواع لوازم کوماتسو می باشد خودرو های راهسازی دارای تعداد زیادی پمپ در بخش های عملکردی و مکانیکی می باشند. این قطعه وظیفه سرعت بخشیدن به عملکرد فرمان در هر شرایط کاری می باشد.

در صورتی که شما نیز به هر یک از انواع قطعات کوماتسو نیازمند هستید و مایلید تا در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید میتوانید از بخش های مختلف وب سایت ایران هیدرولیک مرکزی دیدن نمایید و قطعه مورد نظر خود را پس از بررسی تنها با یک تماس خریداری نمایید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
مرتضی احمدی : قطعات کوماتسو
0 0
عالی بود مقالتون
مدیریت : پاسخ
0 0
با عرض سلام و احترام از این که شرکت ایران هیدرولیک مرکزی را انتخاب کردید کاملا تشکر می کنیم لطفا با شماره تماس های 09126883974 02155459022 02155459038 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند با تشکر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :